niedziela, 23 grudnia 2018

Informacja o regulacji Prawa Telekomunikacyjnego


Każda osoba współpracująca z portalami ezoterycznymi została poproszona, aby poinformować klientów portali o pewnej zmianie, która może im uniemożliwić swobodne korzystanie z usług Premium, jeśli nie będą wiedzieli o zmianach w Prawie Telekomunikacyjnym. Podaję więc instrukcję postępowania dla różnych sieci. 

Szanowni Państwo przesyłamy informacje na temat wprowadzenia w dniu 12.12.2018 r. nowej regulacji Prawa Telekomunikacyjnego dla limitów Usług Premium Rate (usługi o podwyższonej płatności SMS i połączenia głosowe typu 708) przez poszczególnych operatorów oraz sposobie informowania abonentów o limitach. 

REGULACJA PT NIE DOTYCZY USŁUG TAKICH JAK: CALLBACK, TELEFON, SMSCHAT PRZEZ STRONĘ, MAIL. TE USŁUGI NIE POSIADAJĄ LIMITÓW I FUNKCJONUJĄ TAK JAK DO TEJ PORY. 

ORANGE 

Termin wprowadzenia przepisów PT to 12 grudzień 2018. Orange będzie informował swoich abonentów o założeniu 35-cio zł limitu, poniżej więcej szczegółów komunikacji:
Jak zmienić / wyłączyć Limit na usługi o podwyższonej opłacie:
zaloguj się do swojego konta (po zalogowaniu, w menu wybierz Mój Orange -> Pakiety i ustawienia -> zakładka ustawienia -> sekcja blokady -> Limit na usługi o podwyższonej opłacie i postępuj zgodnie z instrukcjami)
wyślij bezpłatnego sms-a na numer 80603 o treści LIMIT (kwota w PLN pełne złote), np.; LIMIT 100
w salonach firmowych Orange (znajdź salon https://salony.orange.pl/ )
poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: połączenie na numer telefonu *100
Po włączeniu/wyłączeniu usługi otrzymasz SMS-a potwierdzającego wprowadzone zmiany.
Zmiana/wyłączenie usługi jest bezpłatne.
Jeśli chcesz sprawdzić aktualną wysokość poniesionych wydatków na Usługi Premium Rate w danym okresie rozliczeniowym lub miesiącu kalendarzowym (zależnie od oferty) możesz wysłać SMS-a o treści ILE na bezpłatny numer 80600 (0 zł).
PLAY 
Termin wprowadzenia przepisów PT to okolice 5 grudnia 2018r. Play będzie informował swoich abonentów o założeniu 35-cio zł limitu, którzy w ciągu ostatniego półrocza korzystali z usług Premiu. Abonenci będą informowani, że mogą ustawić „bez limitu” przy czym oznacza to, że nie wydadzą więcej niż 300 €.
Komunikacja będzie wysyłana z numeru 8001: 

W momencie osiągnięcia 70% limitu: 
Jestes blisko osiagniecia limitu 35 zl wydatkow na uslugi Premium. Jesli chcesz korzystac z uslug Premium odeslij SMS o tresci 100, aby limit wynosil 100 zl 

Brak możliwości wykonania aktywności ze względu na ustawiony limit: 
Usluga nie moze byc zrealizowana z powodu ustawionego limitu na uslugi Premium: 35 zl.Zwieksz swoj limit na 100 zl odsylajac SMS o tresci 100 i sprobuj ponownie 

T- MOBILE 
Termin wprowadzenia przepisów PT to 12.12.2018 r.
Treść komunikacji:
Usluga nie moze byc zrealizowana z powodu ustawionego limitu lub blokady na uslugi Premium. Zwieksz swoj limit wysylajac SMS na numer 80450 wpisujac w tresci odpowiednia kwote: 75, 100, 200, 500 lub 1000. 

PLUS 

Termin wprowadzenia przepisów PT 12 grudnia 2018. 
Abonenci będą mogli zwiększyć limit poprzez wysłanie smsa na bezpłatny numer 2601 o treści ZABLOKUJ wybrana kwota (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz